Aussteller

Sample

RP-Technik GmbH

Stand: 446

The RP-Group employs around 250 people at two production sites in Germany as well as at further sales locations in Germany and abroad. About half of its production is exported. The medium-sized family business is jointly managed by its owners Reinald and Roland Pasedag and the managing director Andreas Hainz. It is the nationwide leading company regarding the use of emergency and safety luminaires with innovative LED technology.

Since more than three decades, the development and manufacturing of emergency lighting systems and power supply systems is carried out by RP-Technik GmbH; general LED lighting is made by ROPAG GmbH. Batteries produced according to own specifications as well as the self-developed battery monitoring system (BAT-LOGG®) complete the comprehensive product range. By means of a global sales network, the RP-Group deliversto partner companies, OEMs and electrical wholesalers.

Adresse

Hermann-Staudinger-Straße 10-16
Rodgau
63110
Germany

Webseite

http://www.rp-group.com
Termin Anfrage

Contact Exhibitor


Loading
Alle ansehen Aussteller

Twitter

Sponsoren

GOLD SPONSOR


 

SILVER SPONSOR



 

LIVE DATA CENTRE SPONSOR


 

THEATRE SPONSOR


 

VIP LOUNGE SPONSOR


 

Partners

CONTENT & MEDIEN PARTNER

CONTENT & MEDIEN PARTNER

GLOBAL EVENT PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

Testimonials

  • Die Data Centre World bietet ein sehr breitgefächertes Angebot. Aber auch die Größe der Messe ist einmalig. Wenn man Reputation aufbauen möchte ist man hier genau an der richtigen Stelle
    Head of Engineering, FiberCon GmbH
  • Die Messe ist definitiv eine Besuch wert. Ich habe das gefunden was ich gesucht habe. Die Vielfalt der Vorträge in englisch und deutsch sind einmalig. Ebenso wird ein breit gefächertes Spektrum abgedeckt. Die Location ist nicht zu toppen! 0Die Messe ist spannend, innovativ und voll umfänglich.
    Systemadministrator, STM Stahl
  • Wir führen ein sehr altes Rechenzentrum und würden das gerne einfach ein bisschen auffrischen und auf ein effektiveres Level bringen. Die Data Centre World ist die richtige Plattform um sich inspirien und informieren zu lassen und die richtigen Anbieter zu treffen.
    CEO, Speedbone
  • Genrell ist die DCW wie ein Klassentreffen für alle die aus der RZ Branche kommen. Jeder, der präsent auf dem Markt sein möchte/ist, ist hier. Die DCW ist einfach eine tolle Kommunikationsplattform.
    Produkt Manager, Dacoso GmbH