Aussteller

Sample

Park Place Technologies

Stand: 322

Park Place Technologies maintenance and support set the standard for how the world’s largest data centres drive performance and value from critical IT infrastructures, including servers, storage and networks. Founded in 1991 as a US-based hardware maintenance firm, Park Place Technologies’ global reach supports over 16,700 clients across 58,000 data centres in over 150 countries. With a suite of offerings including ParkView, its proprietary automated monitoring platform, Park Place Technologies integrates exceptional 24/7 global customer service and advanced engineering through a single pane of glass, to deliver immediate and intelligent responses to maintenance needs.

With its recent acquisition of Entuity, Park Place Technologies will expand its scope of IT infrastructure support to include network discovery, performance monitoring, and optimisation. Headquartered in Cleveland, Ohio, Park Place Technologies is owned by private equity firms GTCR and Charlesbank Capital Partners. Learn more at www.parkplacetechnologies.com.

Adresse

Park Place Technologies6 Mitre Passage, Level 7
London
SE10 0ER
United Kingdom

Webseite

http://www.parkplacetechnologies.co.uk
Termin Anfrage

Contact Exhibitor


Loading
Alle ansehen Aussteller

Twitter

Sponsoren

GOLD SPONSOR


 

SILVER SPONSOR



 

LIVE DATA CENTRE SPONSOR


 

THEATRE SPONSOR


 

VIP LOUNGE SPONSOR


 

Partners

CONTENT & MEDIEN PARTNER

CONTENT & MEDIEN PARTNER

GLOBAL EVENT PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

MEDIEN PARTNER

Testimonials

  • Die Data Centre World bietet ein sehr breitgefächertes Angebot. Aber auch die Größe der Messe ist einmalig. Wenn man Reputation aufbauen möchte ist man hier genau an der richtigen Stelle
    Head of Engineering, FiberCon GmbH
  • Die Messe ist definitiv eine Besuch wert. Ich habe das gefunden was ich gesucht habe. Die Vielfalt der Vorträge in englisch und deutsch sind einmalig. Ebenso wird ein breit gefächertes Spektrum abgedeckt. Die Location ist nicht zu toppen! 0Die Messe ist spannend, innovativ und voll umfänglich.
    Systemadministrator, STM Stahl
  • Wir führen ein sehr altes Rechenzentrum und würden das gerne einfach ein bisschen auffrischen und auf ein effektiveres Level bringen. Die Data Centre World ist die richtige Plattform um sich inspirien und informieren zu lassen und die richtigen Anbieter zu treffen.
    CEO, Speedbone
  • Genrell ist die DCW wie ein Klassentreffen für alle die aus der RZ Branche kommen. Jeder, der präsent auf dem Markt sein möchte/ist, ist hier. Die DCW ist einfach eine tolle Kommunikationsplattform.
    Produkt Manager, Dacoso GmbH